LBA! ♥

Cześć moi kochani! ♥ Jak się pewnie domyślacie nominowano mnie pierwszy raz do LBA! :) A osobą,która to zrobiła jest śliczna dziewczyna...

Cześć moi kochani! ♥

Jak się pewnie domyślacie nominowano mnie pierwszy raz do LBA! :)
A osobą,która to zrobiła jest śliczna dziewczyna z bloga  http://pinkchocolate01.blogspot.com/
Bardzo za to dziękuję! ♥ 
Pewnie się zastanawiacie co to jest! :)

 ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Więc odpowiem na te pytania! :) 

 1. Gdybyś miała żyć w świecie z powieści, którą byś wybrała?

Nie zaprzeczę to pytanie sprawiło mi trudność,ale ostatecznie wybrałam! Jest to "Dwanaście prac Herkulesa". Powodem jest to,że akcja odbywa się w moim ulubionym okresie! Czyli starej Anglii! I wielu innych krajach! :) 

2. Co skłoniło cię do założenia bloga? 

Robiłam wiele zdjęć mimo,że były niewyjściowe podobały mi się! nadal nie wiem dlaczego XD
Ale patrzyłam na blogi innych i spodobało mi się :) Więc taki jest powód tego,że właśnie do was piszę :)

3. Jaka jest najdziwniejsza rzecz którą kiedykolwiek zrobiłaś? 

 To jest pytanie za 100punktów! Niestety jestem osobą bez dziwnych osiągnięć życiowych XD
Jak to powiedziała moja kochana przyjaciółka
"Ty nic dziwnego nie robisz ty po prostu nie myślisz i bawisz xd"
Więc to pytanie jest dla mnie dość łatwe :D


   4. Wolisz trzymać się z dużą grupą przyjaciół, czy z kilkoma najbliższymi?

 Jestem z tych osób,które wolą kilka najbliższych niż 1000fałszywych :)


5. Czym jest dla ciebie twoja pasja?

Moja pasja jest dla mnie częścią mnie! Czymś co kocham i mogę udoskonalać cały czas.Coś co pomaga mi w trudnych chwilach i złych dniach :) Wystarczy,że wezmę aparat i wyjdę...wyciszam się i skupiam na tym co kocham! :)

 6. Jaki jest według ciebie największy problem nastolatków?

 Na ten temat nie będę wypowiadać się drugi raz i po prostu przekieruje was na innego posta! :)

7. Jaki jest twój ulubiony film?

To pytanie jest kierowane do niewłaściwej osoby1
ponieważ niestety jestem taką osóbką,która nie posiada ulubionych rzeczy.Nie potrafię wybrać jednej w wielu innych :)

 8. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?

W blogowaniu najbardziej cenie możliwość wypowiedzenia się na każdy temat według upodobań!
Możesz napisać swoje i tylko swoje zdanie! :)

 

9. Jaką cechę najbardziej cenisz u ludzi? 

U ludzi najbardziej cenie umiejętność zrozumienia drugiej osoby.Z własnego doświadczenia wiem,że nie jest to łatwe i również nie jest to coś co można osiągnąć odrazu. Inną cechą jest również szczerość.Lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwo :)

 10. Na co najczęściej wydajesz pieniądze?

Teraz może kogoś zadziwię,ale moje pieniądze najczęściej lecą na...JEDZENIE!
Tak! Kocham jedzenie! Mogę jeść bez przerwy i zjem prawie wszystko! 
Lepiej mnie ubierać niż karmić :D To są słowa większość osób,którzy poznają mnie bardziej! :)
Więc nie to nie ciuchy..niestety nie

 11. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa? 

Co sprawia,że jestem szczęśliwa? To łatwe oczywiście,że rodzina,przyjaciele :) Bez nich moje życie było by nudne i bez konkretnego sensu! :)




 

Ja nominuje:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Moje pytania to:
1.Wolisz jeść w towarzystwie czy w samotności?
2.Twój ulubiony blog to?
3. Jakie jest najdziwniejsze połączenie produktów spożywczych, które lubisz?
4.Co lubisz w swoim życiu?
5. O której godzinie wstajesz w wolne dni?
6.Jak długo prowadzisz bloga?
7. Czym jest życie?
8. Spełniasz swoje marzenia?
9. Ulubiona rzecz w Twoim pokoju?
10.Łatwo ufasz?
11.Bez czego nie wyjdziesz z domu?

Życzę miłej zabawy! ♥

 


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Kochana dziękuję za nominacje, ale nie biorę udziału w takich zabawach. Mam nadzieję, że wybaczysz! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo ^^ Oczywiście,że wybaczę ;3
      ps obserwuje <3

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo, ale to bardzo dziękuję za nominację! To dla mnie zaszczyt, ale też i nagroda. Miałam już u siebie robione LBA, więc mam nadzieję, że nie urażę Cię, jeżeli pozostanie już tylko tamto ? :)
    Wesołych Świąt życzę i sukcesów w blogowaniu ! :)
    Pozdrawiam http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie tego calego LBA nie widze w tym sesnu, ale to moja opinia :p

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pozytywne zdjęcia i odpowiedzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Dziękuję za nominację, ale tak jak już napisałam - nie biorę w nich udziału... Mało czasu, a też średnio mnie to kręci. Mimo wszystko, dzięki jeszcze raz i powodzenia w pisaniu :)

    http://schioko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odp :) Proponowałaś wspólną obserwację. Zacznij ;*
    Masz może ochotę odpowiedzieć na LBA ode mnie :)? Byłoby mi miło.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uwielbiam robić zdjęcia, super tag!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń