Aktualizacja życia! ♥

03.05.2015- 01 . 08 .201 6 Od ostatniej takiej notki minęło ponad pół roku . Kto by się spodziewał,że ten czas tak szybko leci. Zmian w...

03.05.2015-01.08.2016

Od ostatniej takiej notki minęło ponad pół roku.Kto by się spodziewał,że ten czas tak szybko leci.
Zmian w tym czasie było mnóstwo,wydarzeń jeszcze więcej,a zwrotów akcji wręcz za mało! 
Jeśli ktoś nie widział pierwszej notki to zapraszam serdecznie tutaj :)
Może zacznę w ten sposób...



 Jedyną rzeczną która wydarzyła się w przedziale tego czasu to klasa do której chodzę :)
Z II do III gimnazjum...bądźmy szczerzy,czasem mam dni w których zazdroszczę osobom które zostały w tej samej klasie...w większości przez nadmiar nauki i materiału moja aktywność nie jest taka jak bym chciała,żeby była.Ale wiem jedno gdy tylko skończą się przygotowania do egzaminu w 90% poświęcę czas na bloga :)

Przyjaźnie i kontakty...

Nie będę kłamać,że wszystko jest takie samo jak pół roku temu.Wakacje wiele zmieniły...jedne kontakty bardziej się pogłębiły,a inne wręcz zakończyły.Ale nie przedłużając może napisze jak jest w tym momencie!
Michał?
Tak to moja kochana osóbka,którą kocham nad życie.Jest ze mną i będzie czego jestem pewna w 100%♥
Wspiera,pomaga,rozśmiesza,martwi i co najważniejsze kocha♥  
To jest osoba na którą tyle czekałam :3



  
         Na tym moje kontakty między ludzkie się kończą!:)


Rodzeństwo!? :o

Siostra? Może trochę urosła,ale nadal jest wszystko po staremu ^-^

 

Wygląd?

W sumie dużej zmiany w wyglądzie nie ma.Może trochę przytyłam i tyle :)





 Mam nadzieję,że się podobało! :)
  

You Might Also Like

4 komentarze

Flickr Images