Canon 1200D ♥

 Heeeej! ♥ Przepraszam was bardzo za długą nieobecność,ale wiecie jak to jest :) Zaraz ferie świąteczne! Kto się cieszy? Ja swój prezent ...

 Heeeej! ♥

Przepraszam was bardzo za długą nieobecność,ale wiecie jak to jest :) Zaraz ferie świąteczne! Kto się cieszy? Ja swój prezent dostałam już wczoraj jest to właśnie canon 1200D ♥
Jest to wspaniały aparat! :) Byłam przed chwilą właśnie na pierwszych zdjęciach.Miło się zaskoczyłam! W sumie sami oceńcie zmianę w jakości :)

                                     




















You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetne zdjęcia <3 a szczególnie te krajobrazy ;)
    Zostałaś nominowana do LBA, więcej szczegółów u mnie :):
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. W moje ręce już jutro wpadnie ten aparat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ☺ ślicznie kadrujesz krajobraz . Naprawdę piękne są zdjęcia <3 Spróbuj robić więcej zdjęć z góry . Może naprawde świetnie ci to wyjść ��
    -Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń