Zdjęcia rodzinne♥

♥2.09.2017 ♥ Witam Was kochani♥ Nie mogę uwierzyć,że już wrzesień.Za dwa dni szkoła,a ja jestem w połowie uświadamiania sobie tego.K...


♥2.09.2017

Witam Was kochani♥

Nie mogę uwierzyć,że już wrzesień.Za dwa dni szkoła,a ja jestem w połowie uświadamiania sobie tego.Kilka dni temu zostałam poproszona o wykonanie sesji rodzinnej z której jestem bardzo zadowolona oraz dumna. Przedstawię Wam kilka zdjęć z tej o to sesji.Mam nadzieję,że zdjęcia spodobają Wam się równie bardzo jak mi.




















Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba!♥
Miłego dnia kochani♥

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Wow. Śliczne fotografie. Masz talent <3
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te zdjęcia! Masz talent! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są naprawdę bardzo ładne ^^ Dobra robota :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia ♥♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę cudowna sesja :) Gratuluje.
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Oczywiście niemowlak najsłodszy, w końcu poczuł się na fotkach prawdziwym bohaterem :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku przesłodkie te zdjęcia <3
    Mój blog
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja, piękna pamiątka! <3
    Pozdrawiam!

    Ps. Dodaje do obserwowanych kochana.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale miałaś ubaw! Uwielbiam spędzać czas z dziećmi, jest wtedy super:)
    Pytałaś czy obserwujemy, tak więc ja już obserwuję.

    MÓJ BLOG ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia :)

    xxPozdrawiam, zostaję na dłużej <3

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/08/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely photos!

    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna sesja! brawo kawał dobrej roboty! :*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń