Back to school-przybory szkolne!♥

♥29.08.2017♥ Hej kochani! Mam dla Was dzisiaj wyczekiwany post z serii Back to school.Długo zajęło mi przekonanie się do zrobienia go,a...

♥29.08.2017♥

Hej kochani!

Mam dla Was dzisiaj wyczekiwany post z serii Back to school.Długo zajęło mi przekonanie się do zrobienia go,ale dzięki waszym namową uznałam "dlaczego nie?".Jest to mój pierwszy w życiu takowy post,także proszę o wyrozumiałość.Zdjęcia robiłam aparatem canon 1200D :)



Czas leci jak piasek przez palce i nic z tym nie zrobimy.Pamiętam jak by to było wczoraj ,gdy wracałam szczęśliwa do domu z powodu wakacji mimo brzydkiej pogody,a dziś już 29 sierpień,za kilka dni zacznie się kolejny rok szkolny...ehh no cóż zostaje nam pocieszać się,że jeszcze tylko 10 miesięcy i wakacje :) W tym roku musiałam kupić prawie całą "wyprawkę" od początku.Nie byłabym sobą gdybym wszystkiego nie zgubiła bądź nie popsuła. Zaczynajmy więc:


Zeszyty

Pierwsze zaszyty zakupiłam w biedronce(jak większość).Były one za około 4,99zł\szt. Oby dwa są w kratkę.

  • Zeszyt kółkowy z napisem wild tropic -100 kartkowy A4
  • Zeszyt zwykły z napisem jungle man -80 kartkowy A4

Kolejne zeszyty również z biedronki(jeden rodzynek)są w linię,kratkę oraz czyste.Ceny wahają się od 1,49zł\szt do 3,00zł\szt.Wszystkie są A5

  • Różowy zeszyt z napisem inspire every day-96 kartek,kratka,ok.2zł\szt
  • Zeszyt z głową jelenia jako jedyny z lidla-niestety nie jest napisane ile ma kartek,a nie widzi mi się ich liczyć :) kratka,ok.2zł\szt
  • Czarny z mało widocznym wzorem-96 kartek,kratka,ok.2zł/szt
  • Zeszyt z kotkiem-96 kartek,kratka,ok.2zł\szt


  • Zeszyt w liście-linia,twarda okładka,2zł\szt i tutaj również nie wiem ile ma kartek 😕 
  • Zeszyt tropical-60 kartek,linia,1,49zł\szt
  • Zeszyt twisted mind-96 kartek,kratka,ok.2zł\szt
  • Zeszyt monstera-80 kartek,kratka,1,49zł\szt


  • Zeszyt w tropikalny wzór-96 kartek,kratka,ok.2zł\szt
  • Zeszyt z pandą-60 kartek,kratka,1,49zł\szt


  • Zeszyt w kwiatki-czysty,80 kartek,1,49zł\szt


Piórnik 

Pierwszy raz w życiu jestem tak zadowolona z piórnika,a kosztował mnie 1,53$ na AliExpress♥Niestety linka nie posiadam:(

Pierdoły oraz rzeczy niezbędne

 Jestem z osób które bez kolorów nie wyobrażają sobie notatek w zeszycie.Właśnie dlatego w moim zeszycie nie mogło zabraknąć kolorowych długopisów.

  • Kolorowe długopisy-biedronka6zł\komplet 
  • Długopis-kaufland,piszący na niebiesko,4zł\komplet
  • Linijka-zeszły rok,cena nieznana 
  • Karteczki-kaufland,5zł\komplet

  • Zakreślacz-kaufland 0,99zł\szt


  • Korektor w taśmie-kaufland,3zł\szt
  • Karteczki-zeszły rok,cena nieznana
  • Kalkulator-zeszły rok,cena nieznana
  • Kolorowe długopisy(ostatnie zdjęcie)-lidl,6zł\komplet
  • Ekierka+linijka-kaufland,4zł\komplet






To chyba na tyle moi kochani!♥ Mam nadzieję,że Wam się podobało! Dajcie znać w komentarzach♥ Buziaczki i miłych ostatnich dni wakacji!




You Might Also Like

82 komentarze

  1. Jejku śliczne zeszyty ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zeszyty :)
    Jestem pod wrażeniem jakości zdjęć, jest na prawdę niezła!
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Staram się jak mogę by blog rozwijał się najlepiej jak się da! ❤

      Usuń
  3. Wspaniałe zakupy. Wszystko takie śliczne!
    Pytałaś o obserwacje. Obserwuję :*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia:)
    http://dzejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym zeszytach ♥ http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy :) Też mam zeszyty z biedry, haha :D Nawet jeden kupiłam taki sam, co ty.

    zofia-adam.blogspot.om

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już wyrosłam z tego całego przygotowywania się, teraz zbytnio nie zwracam na to uwagi dużej :D

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie trochę strata na to pieniędzy, ale jak trzeba 😂

      Usuń
  8. Ten zeszyt z jelonkiem jest cudny :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, great post dear! I think that's the best haul what I see in last time! Amazing photos!
    Soo wonderful items, love it. I'm first time on your blog, and Like it a lot, so I follow you!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :D
    Bardzo fajne rzeczy :)
    Ja jeszcze nic nie zakupiłam :D

    Odwdzięczam się każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładniusie zeszyty, ja tam ograniczam sie do jednego zeszytu i jednego długopisu z obdarta okładką na wszystkie przedmioty hahaha

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że motyw liści palmowych przeważa w Twojej "wyprawce". Najbardziej podoba mi się różowy zeszyt z napisem "Inspire every day" oraz z głową jelenia. <3
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw tropikalny w ostatnim czasie jest tym idealnym! ❤

      Usuń
  13. ojej ale kolorowo<3 motyw tropików jak najbardziej do mnie przemawia
    co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie mam wszytkich przyborów szkolnych :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam, że kupię by mieć święty spokój 😂

      Usuń
  15. Świetne produkty :) Nawet o kilku mi przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zeszyty są naprawdę bardzo ładne ^^ W szczególności spodobał mi się ten z pandą :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako miłośniczka zwierząt nie mogłam go sobie odpuścić! ❤

      Usuń
  17. W sumie to nigdy za bardzo nie lubiłam czytać postów back to school, ale te zdjęcia są śliczne. Może moje niezbyt pozytywne podejście do back to school bierze się z tego, że sama jeszcze nic nie kupiłam do szkoły i nawet nie mam zbytnio czasu by się wybrać do sklepu. Może w sumie takie posty mnie do tego zmotywują? Kto wie?
    Zapraszam do mnie :)
    jasnejakslonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chociaż trochę zmieniło to Twoje nastawienie! Buziaki! ❤

      Usuń
  18. ŚLICZNE ZDJĘCI, PIĘKNE SĄ TE ZESZYTY
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się pocieszam tj ze zostało mi 8 a nie 10 miesięcy w tm roku Haha. Zeszyty masz świetne!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja szkołe juz skończyłam ale Ty widze jestes dobrze do niej przygotowana heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zeszyty! :) uwielbiam przeglądać posty tej serii, bo sama uwielbiałam gromadzić ładne zeszyty, których później nie wykorzystywałam bo miałam ich za dużo,ehh

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam! Chociaż dzięki temu mam kartki na kartkówki! ❤

      Usuń
  22. Super zeszyty! Ja przy ich wyborze zawsze patrzę na wygląd okładki, która musi być ładna. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaaakie śliczne rzeczy :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zeszyty. Ja mam takie podejście, że podreczniki mogą sie rozlatywać ale zeszyty muszą być piękne :D
    daily-dreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojj sporo tych zeszytów. Ja mam jeszcze miesiąc i wracam na uczelnię, a tam potrzebuje jeden zeszyt :D

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy. Ja też zawsze wszystko gubię:)
    Pozdrawiam
    https://zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Różowe zeszyty, biały oraz czarny podobają mi się najbardziej ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co prawda u mnie szkoła już zakończona, ale kocham zeszyty, notesy i inne akcesoria 'naukowe'. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam dosłownie ten sam kołozeszyt wild tropic :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajne zeszyty i cena ich jest niezła :)
    U mnie w biedronce jest jeden wielki bajzel ale zeszytow a5

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Po Twoich zdjęciach aż chce się wracać do szkoły... Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytając takie posty aż mi smutno że już nie chodzę do szkoły :(
    Zapraszam do siebie :) https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne zeszyty :) Ja w tym roku jeszcze nawet nie przygotowana do końca ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely haul °₊·ˈ

    Would u like to follow each other? Lemme know :)
    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie śliczne zeszyty, uwielbiam je kupować, tak samo jak inne rzeczy do szkoły haha :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Motywy na zeszytach są cudowne. Idealnie się w sumie wpisują też w panującą modę na sukienki i ogólnie ubrania na lato :) Seria wyszła bardzo fajnie, na mnie zrobiła spore wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  37. botaniczne zeszyty superowe ciekawe czy w tym roku cos bedzie z takiej serii, musze z córka zacząć rozglądac sie za szkolnymi gadzetami. Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń