Recenzja Gamiss ♥

♥19.02.2018♥   Hej kochani! Jak Wam mija dzień? Ja mam ferie,ale niestety pierwszy tydzień minął mi w mgnieniu oka, a z tylu planów mało c...


♥19.02.2018♥

  Hej kochani! Jak Wam mija dzień? Ja mam ferie,ale niestety pierwszy tydzień minął mi w mgnieniu oka, a z tylu planów mało co zostało zrealizowanych,ale mogę Wam z ręką na sercu powiedzieć ,że jest świetnie ♥ Przechodząc do posta mam dla Was dzisiaj kolorową recenzję z firmy Gamiss i kilka uwag na ten temat.


  
  Tydzień temu przyszła do mnie moja przesyłka z Gamiss, oczywiście doszła w ciągu 2 tygodni,nie miałabym żadnych uwag gdyby nie fakt ,że pierwsze zamówienie do mnie po prostu nie dotarło. Po dłuższym zastanowieniu była to prawdopodobnie moja wina ,ponieważ nie ubezpieczyłam przesyłki. Sam fakt iż rzeczy nie przyszły jest dla mnie minusem.Rada na przyszłość ubezpieczajcie przesyłki dla samych siebie.





♥Smart Watches♥





Pierwszą rzeczą, którą zamówiłam były dwa smart watches po promocyjne cenie.Z tego co pamiętam były one po 8$ i kupiłam je z zamiarem podarowania komuś. Jak na chińskie urządzenie nie mogę się do niczego przyczepić.Osobiście dla mojego taty sprawuje się bez jakichkolwiek zarzutów.Nie rysuje się,bateria spełnia oczekiwania,a pasek trzyma jak należy. Przyszły do mnie naprawdę dobrze zapakowane przez co kolejny duży plus dla firmy Gamiss.

































♥Ubranko dla psa♥ 




Drugą rzeczą którą zamówiłam było przesłodkie ubranko dla psa. Rozmiar zgadza się wręcz w 100%,nic się nie pruje,nie spada oraz nie rozciąga. Ubranko jest psim sweterkiem. Firma Gamiss dostaje dużego plusa ze względu na to, że mój piesek jest francuskim wybrednym chłopakiem przez co trudno mu dogodzić, ale im się jak widać udało.













♥Koszulka z nadrukiem♥




Następną rzeczą z Gamiss jest męska koszulka z nadrukiem. Nie będę się dużo rozpisywać na ten temat bo jest kilka oczekiwań które powinna spełniać i spełnia je,a mam na myśli rozmiar zgodny z tabelą,miły materiał oraz dobrej jakości nadruk. Czy trzeba coś więcej na ten temat pisać? Nie wydaje mi się. Mocne 10/10 ♥


















♥Worek w jednorożce♥



Worek z Gamiss w jednorożce to chyba najbardziej kolorowa rzecz z dzisiejszego posta. Zamówiłam go dla siostry i złego słowa na jego temat powiedzieć nie mogę. Materiał jest naprawdę solidny i mocny,sznurki grube nie prujące się co było moim zdaniem dosyć pewne,a tutaj miłe zaskoczenie. Dla mnie jest on naprawdę uroczy i słodki.


















♥Damska koszula w paski♥ 






Doszliśmy do mojego faworyta,którym jest ta oto cudowna damska koszula. Materiał to marzenie! Można ją nosić na każdy możliwy sposób. Ja osobiście uwielbiam kompletować ją ze spodni z wysokim stanem. Wielkim plusem jest to iż koszula wręcz się nie gniecie. Do tego trafiłam ją na promocji za 3$. Jednym słowem skradła moje serce ♥





























♥Męska koszula w gwiazdki♥ 





Dużo niestety na temat koszuli wypowiedzieć się nie mogę, ponieważ jak widać po metce jedyne co to była przymierzana. Materiał nie jest sztuczny,rozmiar się zgadza,a koszula sama w sobie robi wrażenie. Też tak uważacie?


















Mimo zmagań z tą firmą jestem pod wrażeniem każdej z tych rzeczy,ponieważ nie mogę na nic złego słowa powiedzieć. Z całego serca mogę Wam ją polecić i zaprosić do promocje ze względu na walentynki! Śpieszmy się puki trwa! gamiss valentines gifts, gamiss valentines day 2018 jesteście w stanie powiedzieć,że te rzeczy nie są cudowne?♥



Miłego dnia kochani ♥ 



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ubranko dla pieska przecudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten worek jest przecudny.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem zwolennikiem ubrań dla zwierząt, ale koszule i bluzki zawsze u mnie górują! ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubranko dla psa jest przeurocze ♥
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki uroczy piesek! Super ubranko!
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Ubranko dla psa, worek w jednorożce bardzo mi się spodobały *.* Śliczna koszula w paski ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń