Magiczny powrót♥

20.12.2016r. Hej kochani♥  Tak wiem minęło sporo czasu od ostatniego postu,ale niestety nic  z tym nie zrobię.Szkoła,szkoła,szkoła i sz...

20.12.2016r.

Hej kochani♥ 

Tak wiem minęło sporo czasu od ostatniego postu,ale niestety nic  z tym nie zrobię.Szkoła,szkoła,szkoła i szkoła.To jedyne o czym myślałam w ostatnim czasie.Nowa szkoła oraz nowe obowiązki nie są wcale takie łatwe jak mi się wydawało.Wstawanie o 6:00 jak i wracanie o 16 godzinie do domu nie należą do moich ulubionych.Ale co zrobię? Niestety nic.Ale halo! Za parę dni święta,a ja w końcu mam odrobinę czasu na uzupełnienie bloga.Pewnie o mnie już zapomnieliście.Ale wracam do was i niszczę waszą oraz moją rutynę tym o to jakże cudownym wpisem? Nie przedłużając przejdę do zaproszenia na obejrzenie kilku zdjęć z ostatniego czasu oraz do zadawania pytań pod postem.W najbliższym czasie postaram zrobić kilka postów pisemnych i oczywiści wpis świąteczny!♥


















You Might Also Like

6 komentarze

  1. Kochana dobrze cię rozumiem tez do szkoły wstaje na 6:00 a wracam akurat o 15:30
    Śliczne zdjęcia
    Wesołych Świąt
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne o kurczę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia :) Wesołych Świąt
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń