Nowy początek :)

Dzień dobry! Można powiedzieć,że zaczynam moją historię...ale na jednej z innych bardziej rozpoznawalnych stron :) Moja przygod...

Dzień dobry!
Można powiedzieć,że zaczynam moją historię...ale na jednej z innych bardziej rozpoznawalnych stron :)
Moja przygoda zaczęła się już na innej stronie,lecz z problemów technicznych oraz osobistych byłam zmuszona zmienić stronę.Może to i dobrze? Mała zmiana zawsze jest dobra To może zacznę od tego,że na tą stronę tak jak na poprzednią wstawiać będę zdjęcia z wielu sesji.Interesuje się tym od długiego czasu.Nie mówię również,że moje zdjęcia są cudowne,bo jestem osobą zwykłą i przeciętną :)
Nie będę się wiele rozpisywać bo na to nadejdzie czas ^-^ Jeżeli ktoś ma jakieś pytania związane z moją osobą proszę śmiało pytać :) Odpowiem w komentarzu lub zrobię o tym osobnego posta! :)

Stara strona z blogiem (klik)

A tu wstawię kilka linków do ostatnich sesji :)





 Mam nadzieję,że wzbudziłam chociaż trochę zainteresowania :) 
Zapraszam ponownie!

You Might Also Like

0 komentarze