Odpowiedzi na pytania!

23.08.2016 Hej kochani! Chciałabym was przeprosić za tą nieobecność,ale byłam nad morzem i jakoś to przyczyniło się do braku czasu.Ale ...

23.08.2016

Hej kochani!

Chciałabym was przeprosić za tą nieobecność,ale byłam nad morzem i jakoś to przyczyniło się do braku czasu.Ale jestem i mam dla was odpowiedzi na pytania i kilka zdjęć z morza :)

Zanim zacznę mam do was wielką prośbę! Biorę udział w konkursie fotograficznym organizowanym przez empikfoto i było by mi bardzo miło za kilka głosów :)





Z góry bardzo dziękuję!♥












No to zabieramy się do pytań :)

1.Julia to Twoja siostra?

Julia jest siostrą,ale mojego chłopaka :)


2.Jakie było Twoje pierwsze zetknięcie z blogowaniem?

Moim pierwszym spotkaniem z blogowaniem był stary blog z fotografią,który już nie funkcjonuję.


3.Jaki masz kolor ścian w pokoju?

Mój pokój jest biało-szary!Tak bardzo kolorowo! :D

4.Top 3 ulubionych piosenek w wakacje?

Tiger Boo - English Version (Cute Cartoon Songs)

Lukas Graham - Mama Said [OFFICIAL MUSIC VIDEO]

Dawin - Dessert ft. Silentó


5.Jak wspominasz gimnazjum?

Źle.


6.Jak spędzasz wolny czas?

Wolny czas spędzam najczęściej z moją drugą połòwką💕


7.Czym dla Ciebie jest szczęście?

Szczęście to dla mnie chłopak,najbliżsi i moje zwierzaczki💕8.Twoje wymarzone miejsce na Ziemi to...?

W sumie to nie mam takiego miejsca😊


9.Co Cię skłoniło do napisania pierwszego posta?

Ciągłe powtarzanie mi,że mam talent i w ten sposòb jestem!


10.Jakie jest Twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa?

Niestety nie mam takiego...


11.Wygrywasz w Totka.Co robisz z kasą?

A to zależy jaką sumę :3


12.Co uważasz za swòj największy sukces?

Dla mnie sukcesem było zajęcie drugiego miejsca w jednym z konkursòw fotograficznych.


Miłego dnia!💕



You Might Also Like

15 komentarze

  1. Fajnie, że zrobiłaś to Q&A, w sumie to na to czekałam i zastanawiałam się kiedy się zbierzesz do napisania tego posta ! :) Super razem wyglądacie <33

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia to rewelacyjne macie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne Q&A , śliczne zdjęcia.
    Fajne te lody ..
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :*

    kaanaasia.blogspot.com
    Jeśli znajdziesz chwilę zapraszam do siebie.
    Aktualnie trwa rozdanie może zechcesz wziąć udział :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;')
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Photo! I love this ice cream, it looks great!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalne i szczere q&a~! <3


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images